کلینیک زیبایی و لاغری

مطالبی در مورد زیبایی ، لاغری ، رژیم های لاغری ، دستگاه های زیبایی ، لاغری موضعی ، دندانپزشکی

کلینیک زیبایی و لاغری

مطالبی در مورد زیبایی ، لاغری ، رژیم های لاغری ، دستگاه های زیبایی ، لاغری موضعی ، دندانپزشکی

کلینیک زیبایی و لاغری

در این وبلاگ مطالب زیبایی ،لاغری و اطلاعاتی که نیاز هست تا شما در مورد سلامت و زیبایی بدانید قرار بدم

امیدوارم مفید باشه

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چاقی موضعی یا تجمع بافت چربی به صورت موضعی یکی از مشکلات رایج بویژه در خانم ها می باشد. علاوه بر این کم نیستند افرادی که با وزن طبیعی از تجمع چربی های موضعی رنج می برند. این تجمع بافت چربی اصطلاحاً سلولیت نامیده می شود. رژیم غذایی به همراه فعالیت بدنی مناسب برای همه افرادی که نیاز به لاغری موضعی دارند، توصیه می گردد. ولی تجربیات و مطالعات نشان داده اند که لاغری موضعی با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی صورت نمی گیرد. روشهای مختلفی در کنار رژیم و ورزش در دنیا استفاده می گردد. LPG یا اندرمولوژی یکی از روشهای جدید برای درمان سلولیت است. در ادامه با کلینیک تخصصی لاغری نارنجستان همراه باشید :

  سلولیت چیست؟

سلولیت عارضه ناشی از تجمع بیش از اندازه چربی واقع در لایه زیر پوستی به همراه احتباس آب در بافت های مجاور می باشد. برای از بین بردن این سلولیت ها باید از روش های لاغری و لاغری موضعی مناسب استفاده کرد.

 

اندرمولوژی چیست؟

با بالا رفتن سن، عملکرد سلول های پوست مختل می شود. امروزه اندرمولوژی به عنوان یک استاندارد طلایی و یک روش سالم و موثر برای درمان سلولیت، چربی های موضعی و چین و چروک پوست شناخته شده است. یک پدیده کاملا طبیعی، بدون ضرر و غیر تهاجمی که نتایج عالی و قابل توجه و ماندگاری را به بار آورده است. وقتی سلول های چربی نمی سوزند، سلول ها، چربی مقاوم به ورزش و رژیم را ذخیره می کند و سطح پوست، نمای پرتقالی شکل پیدا می کند. درواقع سیستم رولینگ که با مکش ترکیب شده است درمان سلولیت را سبب می شود. این تحریک مکانیکی تکرار شونده متابولیسم سلول های چربی را مجدداً فعال می سازد، تجمع سلول های چربی شکسته می شود و در نتیجه سلول های چربی حذف می شوند و بدن فرم بهتری پیدا می کند. بافت سلولیت صافتر می شود و ناهمواری های پوســت به میزان قابل توجهی کمتر می گردد و تبادلات مایعات لنف افزایش می یابد. اندرمولوژی به کمک سیستم LPG برای مدت حدودا 20 سال است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه ده ها هزار نفر از مردم در کل دنیا از منافع این شیوه پیشرفته بهره مند می گردند. این دستگاه هوشمند با قابلیت تنظیم و تطبیق با هر نوع بافتی بوده و در قسمت های مختلف بدن با دو مکانیسم لیفت ماساژ و لیپوماساژ نتایج فوق العاده ای به بار آورده است.

 

آیا رژیم غذایی بدون ورزش می تواند سلولیت را بر طرف کند؟

رژیم غذایی مناسب نقش عمده ای در دستیابی به وزن ایده ال دارد. ورزش نیز منافع زیادی برای کل بدن و کنترل خون دارد ولی هیچ کدام به تنهایی و یا همزمان قادر به از بین بردن سلولیت نیستند و برای درمان سلولیت موضعی باید از روش هایی مانند اندرمولوژی استفاده کرد.

 

مکانیسم های اثر LPG 

دستگاه LPG با سه مکانیسم زیر موجب تغییرات بافت چربی میشود:

برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند.
افزایش جریان خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در پوست از جمله فیبروبلاستها
تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین  رفع غبغب و شلی پوست و کاهش سایز در نواحی شکم،  پهلو، باسن، شانه ها و رانها از دیگر موارد استفاده از این روش است.


پاسخ به چند پرسش شایع در مورد سیستم LPG

آیا سیستم LPG شیوه جدیدی است؟
بله در این تکنیک جدید ، با افزایش گرمای موضعی و گردش لنفاوی متابولیسم سلولها افزایش می یابد، چربی ها و بافتهای کلاژن می شکنند و پوست نمای صافتری به خود میگیرد.
ولی باید در نظر داشت که برای درمان چاقی و داشتن تناسب اندام رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش را همراه با  LPG ضروری است.

 

برای دستیابی به نتیجه قابل قبول به چند جلسه نیاز است؟

به حدود 5 تا 20 جلسه فشرده (حدود 2 تا 3 جلسه در هفته) نیاز است که طول مدت هر جلسه 45-35 دقیقه می باشد. برای حفظ نتیجه بدست آمده ممکن است نیاز به انجام دوره ای LPG بر حسب ضرورت باشد.

 

آیا LPG می تواند جایگزین لیپوساکشن باشد؟

لیپوساکشن عمل جراحی زیبایی است که از طریق خارج نمودن چربی های اضافه از بدن انجام می شود اما قادر به درمان سلولیت های موضعی و تقویت بافت همبند و عضلات نمی باشد، علاوه بر این که لیپوساکشن به دلیل آن که یک عمل جراحی تهاجمی است دارای عوارض متعدد می باشد. لذا در طی سالهای اخیر علاقه بیشتری به روشهای غیر تهاجمی جایگزین ایجاد شده است. ما اندرمولوژی را به دلیل آن که توسط مراکز علمی معتبر مورد تایید قرار گرفته است انتخاب نموده ایم.

جالب است که بدانید از اندرمولوژی حتی به عنوان درمان کمکی قبل و بعد از لیپوساکشن استفاده می شود چرا که استفاده از این روش باعث نرم تر شدن چربی های موضعی و سهولت برداشت آنها می شود و استفاده از اندرمولوژی پس از عمل نیز باعث همگون تر شدن نمای بدن می شود.

در نهایت باید بدانید که LPG در درمان افتادگیهای پوست ناشی از کاهش وزن به ویژه در خانمها موثر می باشد.

 لاغری موضعی با ال پی جی

با LPG از همان جایی که می خواهید لاغر شوید

LPG برای مبارزه اختصاصی با چربی های مقاوم و انباشته شده که در محدوده شکم، ران، لگن، باسن و بازو ها تجمع یافته اند طراحی شده است. بافت های ضخیم و سخت که سلول های چربی را احاطه کرده اند نرم شده و به تدریج به همراه رژیم و ورزش، چربی های مقاوم انباشته شده کم می شوند. صاف شدن، بالا کشیده شدن مناطق فروافتاده باسن، همین طور برطرف شدن چربی های در برگرفته آنها و تراشیده شدن برجستگی پهلو و لگن از معجزات این روش است. از این روش ها در کلینیک تخصصی لاغری نارنجستان به شکل کاملاً علمی توسط سایز متخصص مربوطه استفاده می شود .


لیفت ماساژ: از کاربردهای دیگر LPG می توان به بازسازی و استحکام پوست صورت، لیفتینگ صورت و رفع چین و چروک برطرف کردن منافذ باز پوست و برطرف کردن غبغب و تاخیر در فرآیند پیری اشاره کرد.
اندرموتراپی: شاخه دیگر از عملکرد دستگاه LPG است که در درمان مشکلات  ساختــاری بدن از جمله کمردرد، روماتولوژی، آسیب هـای ورزشی و عضلانی نقش حمایت کننده و تسکینی دارد.

LPG چربی سوزی موضعی را تا 70 درصد افزایش میدهد
LPG می تواند با حذف چربی های موضعی ظاهری زیبا به اندام شما بدهد.
LPG یکی از پیشرفته ترین تکنیکهای صد در صد طبیعی برای جوان سازی پوست است.

منبع : کلینیک زیبایی نارنجستان

  • ۹۴/۰۳/۲۳
  • lمسعود فلاح نرگس

دستگاههای لاغری موضعی

لاغری

لاغری موضعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی