کلینیک زیبایی و لاغری

مطالبی در مورد زیبایی ، لاغری ، رژیم های لاغری ، دستگاه های زیبایی ، لاغری موضعی ، دندانپزشکی

کلینیک زیبایی و لاغری

مطالبی در مورد زیبایی ، لاغری ، رژیم های لاغری ، دستگاه های زیبایی ، لاغری موضعی ، دندانپزشکی

کلینیک زیبایی و لاغری

در این وبلاگ مطالب زیبایی ،لاغری و اطلاعاتی که نیاز هست تا شما در مورد سلامت و زیبایی بدانید قرار بدم

امیدوارم مفید باشه

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کلینیک زیبایی و لاغری ، لاغری موضعی ، دستگاه lpg

هر هفته تعداد افرادی که به خاطر لاغری موضعی به کلینیک لاغری نارنجستان مراجعه می کنند گویای این است که حساسیت افراد به این نوع چاقی های موضعی بیشتر شده است لذا سعی کردیم مطالب خلاصه ای در این مورد برای شما عزیزان تهیه کنیم. در ادامه شما روشهای نحوه عملکرد روش های جراحی و دستگاه های لاغری موضعی را مطالعه خواهید کرد و نتیجه و تصمیم که از کدام روش برای لاغری استفاده کنید را به عهده خودتان می سپاریم. همراه نارنجستان باشید...

 

لیپوساکشن چیست ؟ آیا بعد از جراحی احتمال بازگشت چربی ها وجود دارد؟

یک نوع جراحی زیبایی است که باعث حذف چربی های نا خواسته ی موضعی ( بعد از بی حسی موضع و تزریق مواد مخصوص) میشود. لیپوساکشن قادر به درمان سلولیت های موضعی و تقویت بافت همبند و عضلات نمی باشد وبه دلیل آن که یک عمل جراحی تهاجمی است دارای عوارض متعددی می باشد. لیپوساکشن علامت را درمان می‌کند نه علت را بنابراین همیشه احتمال بازگشت دوباره چربی‌ها وجود دارد. چربی‌های حذف شده درصورت رعایت نکردن رژیم غذایی درست، دوباره در همان ناحیه و در قسمت‌های دیگر بدن تجمع پیدا می‌کنند البته با این تفاوت که اگر قبلا شاهد تجمع بافت یک دست چربی‌ها در این ناحیه بودیم، بعد از لیپوساکشن به‌دلیل دستکاری شدن بافت‌های چربی حالا دیگر چربی‌ها به شکل برجستگی و فرورفتگی‌های متعدد ظاهر می‌شوند. لیپوساکشن در یک جلسه انجام می شود .

لیپولیز چیست و چه مزیتی به لیپوساکشن دارد؟

یک نوع جراحی محسوب میشود که بصورت سرپائی وطی یک جلسه باعث رفع چاقیهای موضعی می شود. در این روش پس از بی حسی موضعی سوراخ بسیار کوچکی در پوست ایجاد می شود و از طریق یک کانولا به قطر 1-2میلی متر یک فیبر نوری باریک وارد پوست می شود .با تابش لیزر سلولهای چربی سبب پاره شدن دیواره سلولهای چربی وسپس آزاد شدن چربی مایع درون سلول شود . که بعد از آن این چربی مایع به راحتی با ساکشن با فشار کم خارج میشود. لیزر لیپولیز تحت بی حسی موضعی انجام می شود روش لیزر لیپولیز بدلیل تابش لیزر و تحریک کلاژن سازی و جمع شدگی کلاژن سبب سفت شدن پوست می شود و همچنین تورم وکبودی بسیار کمتر یا ناچیز نسبت به روش لیپوساکشن دارد.اگر فردی دوباره وزن اضافه کند اکثرا چربی در نواحی که لیزر لیپو لیز انجام نشده است تجمع مییابد .

غیر ازجراحی برای رفع جاقی های موضعی از چه دستگاه هایی می توان استفاده کرد؟

1: رادیوفرکانسی 2: کویتیشن یا اولتراسوند 3: دستگاه ال پی جی

عملکرد دستگاه آر اف چگونه است؟

کاربرد رادیوفرکوئنسی در برطرف کردن چاقی های موضعی وسلولیت ( حالت پوست پرتقالی ) بخصوص در نواحی شکم , باسن وران ،رفع افتادگی و شلی صورت و بدن-رفع چین و چروک های صورت و گردن و رفع غبغب می باشد. علت تجمع چربی در نواحی موضعی و از بین نرفتن آن به وسیله رژیم غذایی و ورزش، عدم دسترسی بدن به این بافت و در نتیجه عدم استفاده از آن در سیکل تبدیل چربی به انرژی است. این لایه چربی عموماً حالت اسفنجی داشته و حجمش خیلی بیشتر از وزن آن است، به همین علت برخی اوقات شما با وجود عدم داشتن اضافه وزن، در نواحی خاصی مثل شکم، ران ها یا پهلوها سایز دلخواهتان را نمی‌بینید. این دستگاه باایجاد میدان مغناطیسی و براساس مقاومت بافتی حرارت درزیرپوست ایجاد میکند،بدون اینکه سطح پوست آسیب ببیند.نحوه کار دستگاه به صورت برقراری جریان خون در بافت چربی موضعی بوده و از این طریق باعث می‌شود متابولیسم سلول‌های چربی که بدن قادر به سوخت و ساز آنها نیست فعال شده و این چربی‌ها به تدریج وارد سیستم لنف شده، داخل کبد متابولیزه و نهایتاً از بدن دفع شوند.

مکانیسم اثر دستگاه آر اف را توضیح دهید؟

1) روند کلاژن سازی را که در طی گذر زمان وافزایش سن کند شده تحریک میکند لذا باعث سفتی و جمع شدن پوست می گردد.
2) گردش خون در منطقه را افزایش میدهددرنتیجه باعث افزایش متابولیسم چربیها میشود.
3) انحلال سلولهای چربی بوسیله گرما در نواحی که چاقی موضعی وجود دارد صورت می گیرد. احساس گرم شدن در حین درمان یا بلافاصله بعد از آن ممکن است روی دهد که در عرض چند دقیقه از بین می رود. 4) کمک به رفع اختلال در متابولیسم سلول های چربی که به ورزش و رژیم غذایی مقاوم شده اند که در نتیجه سطح پوست نمای پرتقالی پیدا کرده است. این عمل، متابولیسم سلول های چربی را مجدداً فعال کرده و تجمع سلول های چربی شکسته و حذف می گردد. در نتیجه بافت سلولیت صافتر شده، ناهمواریهای پوست به میزان قابل توجهی کمتر می شود و تبادل مایعات لنفی افزایش می یابد و در نهایت درمان سلولیت را سبب می گردد و بدن فرم بهتری پیدا می کند.

تعداد جلسات استفاده از دستگاه چگونه است؟

بصورت هفته ای یک یا دو جلسه می باشد ومابین 8 الی20 جلسه بسته به میزان چربی ادامه می یابد .محدودیت خاصی در استفاده از این دستگاه در افراد مختلف وجود ندارد( غیر از زنان باردار) و در یک جلسه تا یک ساعت مجاز به استفاده ازاین دستگاه بر موضع مورد نظر می باشیم.

یااولتراسوند چگونه است؟cavitation مکانیسم اثر

از تاثیر امواج فراصوتی در بافت چربی جهت کاهش سایز استفاده می شود این امواج مشابه امواج سونوگرافی می باشد بطوریکه این دستگاه با دستگاه آر اف از نظر شباهت در انجام کارو بی دردی و بی خطر بودن امواج تا حد زیادی شبیه یکدیگر میباشند .فرد در طی انجام کار هیچگونه احساس نا خوشایندی ندارد .در این روش جدید امواج فراصوتی روی بافت چربی زیر پوست اثر گذاشته باعث چروکیدگی سلولهای چربی شده ودر اثر لرزشی که توسط پروب ایجاد می شود ،سلولهای چربی فشرده ومتراکم می شوند وتری گلیسرید ومحتویات سلولهای چربی از آن خارج شده و از طریق سیستم لنفاتیک واز ادرار دفع می گردد .بنابراین همیشه نوشیدن آب فراوان در همان جلسه وروز بعد از جلسه توصیه می شود .محدودیت استفاده از امواج اولتراسوند در افراد دارای کبد چرب ، فشار خون و چربی بالا وافراد دیابتیک می باشد.

در هر جلسه چند سانت از موضع کم خواهد شد؟

میزان تغییر سایز در افراد متفاوت است به دلیل سن – جنس- مقاومت بافت چربی و.... اما با توجه به تجربیات بدست آمده این مقدار بین نیم تا یک و نیم سانت در هر جلسه می باشد.

منبع : کلینیک لاغری نارنجستان

  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • lمسعود فلاح نرگس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی